بهترین استراتژی اسکلپ در فارکس

در این بلاگ میخوایم به این سوال جواب بدیم که بهترین و سریع‌ترین روش اسکلپ تریدینگ چیه‌؟

در این بلاگ میخواییم به این سوال جواب بدیم که بهترین و سریع ترین روش اسکلپ تریدینگ چیه ؟ و چقدر طول میکشه تا ما مهارت کامل رو بدست بیاریم تا با این استراتژی فارکس کسب درامد دلاری بکنیم پس تا اخر این بلاگ همراه ما باشید تا جواب این سوال‌هارو پیدا کنیم.

اسکلپ تریدینگ

به صورت کلی اسکلپ تریدینگ یکی از چند استایل تریدینگ هست که در تایم فریم‌های بسیار کوتاه اتفاق می‌افتد. حالا شما به عنوان یک معامله‌گر این وظیفه رو دارید که با توجه به سبک زندگیتون استراتژی معاملاتی خودتون رو تنظیم کنید. در کل استایل های معاملاتی به سه بخش زیر تقسیم میشن:
سویینگ تریدر(swing trader): اغلب این نوع از تریدر‌ها با گرفتن پوزیشن‌های بلند مدت سود ماهانه خودشون رو از بازار فارکس می‌گیرند.
دیلی تریدر (daily trader): تریدر های روزانه معاملات خودشون رو طوری نتظیم می‌کنند که در اخر روز هم میزان سود مشخص باشد و نتیجه معاملاتشون معلوم باشه.
اسکلپ تریدر(scalp trader): این نوع از معامله‌گران از نوسانات کوچیک بازار نهایت استفاده رو می‌برند و در تایم فریم‌های بسیار کوچک سود‌های متعددی رو از بازار می‌گیرند.

عوامل موثر در اسکالپینگ

حجم معاملات: حجم و نقدینگی داخل بازار تا حدودی تاثیر مستقیم دارد. در چارتی که نوسان قیمت و نقدینگی زیاد هست به همان مقدار موقیعیت معاملاتی پیدا می‌شود. ولی این موضوع به این معنا نیست که پوزیشن‌گیری اسون ترمیشه.
نوسان: از دیدگاه نوسان کسایی که از اسکالپینگ استفاده می‌کنند، بیشتر از کالا‌هایی استفاده می‌کنند که نوسان کمتری دارد. برای مثال اگر قیمت پروداکتی در طول روز تغییر زیادی نداشته باشد ، اسکلپرها با قرار دادن تعداد زیادی معامله می‌توانن سود خوبی از بازار بگیرن.
بازه زمانی: اکثر اسکلپر‌های حرفه‌ای در بازه زمانی 1 الی 30 دقیقه کار می‌کنند. در این روش هر چه تایم فریم ما کوچک‌تر باشد ما میتونیم موقعیت‌های معاملاتی بیشتری بگیریم.

سریع ترین راه سود گرفتن اسکلپ در فارکس

اسکلپ کردن اصولا سریع ترین راه برای بدست اوردن سود در بازار های مالی هست . البته شما باید از چند موضوع اطمینان داشته باشید ، موضوع اول این هست که باید از استراتژی که در اختیار دارید اطمینان کامل داشته باشید چون هر چه تعداد معالاملات روزتون بیشتر باشه در واقع شما دایرد به صورت ناخوداگاه میزان ریسک و فشار بیشتری روی سرمایه خودتون میزارید.
مورد دوم این هست که به عنوان یک تریدر اسکلپر شما باید از بروکری استفاده کنید که اسپرد معاملات پایینی داشته باشد چونکه اسپرد بالا ممکنه سودهاتون رو از بین ببره و تموم زحماتتون به هدر بره. از بروکر‌های خوبی که شما می‌تونید باهاش طرف قرار داد بشوید اوپو فارکس یا اوپوفایننس (opofinance) هست و در کل موضوع کارگزازی در فارکس و مخصوصا در حوزه اسکلپ بشدت مهم هست.

اسکالپ در بازار فارکس و ارز دیجیتال

در بازار مالی مثل بازار فارکس که نقدینگی بالایی وجود دارد این استراتژی می‌تونه براتون بشدت پولساز بشه به دلیل اینکه یک اسکلپر فقط نیاز به ترند های بزرگ با نوسانات بالا هست . با استراتژی lse (روی کلمه lse کلیک کنید تا توضیحات بیشتر را در اختیار داشته باشید)که در کورس انلاین بریتیش ادم تدریس میشه می‌تونید ماهانه 30 درصد حسابتون رو رشد بدید. حالا بیایید حساب کنیم که شما الان یه حساب 100 دلاری دراختیارتون هست که واقعا حساب کوچیکی محسوب میشه، ماه اول شما با اسکلپ حسابتون میشه 130 دلار و ماه بعدی 169 دلار و همینجوری تا یکسال به منتورینگ پیشرفته ما حسابتون رشد پیدا میکنه و به حساب های 1000 دلاری و بالاتر می‌رسید.

 

مزایا و معایب اسکلپ

از خوبی‌های اسکلپ کریپتو و فارکس این هست که شما از ضرر‌های بزرگ و نوسانات شدید بازار در امان هستید. سوددهی این استراتژی بشدت بالاست و شما می‌تونید میزان سود روزانه خودتون رو در چند ساعت از بازار بگیرید و خیلی راحت می‌تونید از ساعاتی که ازاد هستید کسب درامد دلاری کنید. یکی از بدی های اسکالپینگ ، کمیسیون زیاد هست .
به دلیل تعداد معاملات بالا شما سره هر اوردر باید یه پولی پرداخت بکنید به بروکرتون پس حتما باید این موضوع رو مدنظر داشته باشید. موضوع دیگه میزان تجربه و مهارت شما در حوزه تریدینگ هست. اگر معامله‌گر نسبتا کم تجربه‌ای در فارکس یا کریپتو هستید پیشنهاد میشه که با اسکلپ شروع نکنید. چون خیلی احتمال داره که در گیر نوسانات شدید بازار بشید و ضرر‌های بزرگی بکنید. و در کل اسکلپ نیاز به تمرکز بالایی داره و ممکنه در بلند مدت خسته بشید پس یادتون نره که در تعادل اسکلپ کنید

در اخر ایا اسکلپ کردن ارزش داره؟

برای جمع‌بندی باید بگیم که اگر شما مهارت و تجربه کافی در بازار های مالی دارید اسکلپ بشدت پیشنهاد میشه چونکه می‌تونید خیلی سریع حسابتون رو در بازه زمانی کمی رشد بدید.
البته باید در این مسیر بروکر یا کارگزاری مناسب مثل اوپوفایننس داشته باشید تا از کمیسیون پایین معاملاتتون نهایت استفاده رو ببرید. برای اسکلپ کردن در تایم فریم‌های پایین شما نیاز دارید که ریسک های بیشتری بکنید پس اگر در کل معامله‌گر کم ریسکی (کانسروتیو) هستید این سبک معاملاتی به شما پیشنهاد نمیشه چونک ههیجان بازار بسیار بالاست.

برای دریافت مشاوره تخصصی

فقط کافیه اطلاعات زیر رو پر کنی