ایا پراپ پلاس قابل اعتماد هست؟

پراپ پلاس به راستی که توانسته نگاه هزاران معامله‌گر ایرانی را به خود جلب کند. اما ایا این پراپ فرم معتبر هست؟

بررسی پراپ پلاس

با وضعیت اقتصادی حال ایران حتی خرید یک چالش پراپ نیز کار سختی به شمار می‌رود. به عنوان یک تریدر‌ تازه‌کار که حتی 100 دلار هم برای شروع ندارد، بهترین گزینه خرید یک پراپ رایگان هست. در واقع معامله‌گرانی که در دمو سودده هستند باید با حساب پراپ ترید کنند تا شرایط حساس و استرس‌زای معامله‌گری را تجربه کنند.
پراپ پلاس یک شرکت تامین مالی هست که به تازگی اسم و رسمی برای خودش ساخته و توانسته نگاه هزاران معامله‌گر را به خودش جلب کند. در ادامه این بلاگ بررسی می‌کنیم که ایا کسی تا حالا توانسته چالش prop plus را پاس کند یا خیر. در خصوص برداشت زدن از حساب نیز یک سری شایعات وجود دارد که در انتها به انها نیز می‌پردازیم.

prop plus review

کسی با پراپ پلاس کار کرده ؟

اولین سوالی که در ذهن یک معامله‌گر به وجود می‌اید این هست که :
اصلا فلان پراپ را می‌شود پاس کرد؟
ممکنه فلان بروکر کندل سازی بکنه یا اس ال مارو از قصد بزنه ؟
اگر پاس بکنم پراپ واقعی را به من می‌دهند؟
برای همه این سوال‌ها جواب های منطقی وجود دارد به دلیل اینکه تریدر‌های حرفه ای اکادمی بریتیش ادم با شرکت پراپ پلاس همکاری کرده‌اند. در مورد سوال اول باید بگویم که پاس کردن هر چالشی در هر زمینه‌ای نیاز به مهارت فردی و تجربه دارد ، یعنی اینکه پاس کردن چالش پراپ پلاس هیچ ربطی به خدمات بروکر و منصفانه بودن ازمون ندارد. شما به عنوان یک تریدر اگر به سطحی رسید باشید که بتوانید از پس یک چالش پراپ فرم بر بیایید، دگر هیچ موضوعی شمارا نگران نمی‌کند.
در مورد سوال دوم که بعضی از افراد اتهام کندل سازی و یا کلاه‌برداری پراپ فرم‌ها را میزنند باید عرض کنم همچین چیزی وجود ندارد. به دلیل اینکه اکثر سوددهی بروکرها از مشتری‌هایی هست که طی بلند مدت استیتمنت ثبت و سوددهی دارند. پس بروکر دلیلی ندارد که کلاینت‌های عزیز خودش را اذیت کند.
در مورد پاس کردن پراپ و گرفتن اکانت ریل هم مثل موارد بالا دلیلی برای اینکه پراپ فرم اکانت فاند شده ریل را به شما ندهد وجود ندارد. چونکه شما می‌توانید همان مشتری پر سودی باشید که بروکر دنبالش می‌گردد.

ایا پراپ لاس معتبر است

چرا پراپ پلاس انتخاب بهتریه؟

خدمات موسسه پراپ پلاس در واقع بهتر از خیلی از پراپ فرم‌های معروف مثل فاندد نکست و پراپی می‌باشد. به دلیل اینکه شما فقط با یک میلیون تومان می‌توانید یک حساب دو هزار دلاری (122 میلیون تومان) شوید و سهم کمی از سودتان را با بروکر شریک شوید. خدمات پراپ پلاس فقط به مورد بالا خلاهص نمی‌شود در واقع این موسسه تامین مالی خدماتی از قبیل:

  • همکاری با بروکر‌های بزرگ: این پراپ فرم نو‌ظهور توانسته توجه چندین بروکر بزرگ از قبیل امارکتس (amarkets) و الپاری ( alpari) را جلب کند. پس شما به صورت پیش‌فرض با بهترین بروکرها کار می‌کنید و از حرفه‌ای ترین تیم پشتیبانی بهره‌مند هستید.
  • با یک میلیون پراپ بگیر: شما با کمتر از یک میلیون تومان می‌توانید درامد دلاری کسب کنید و از مزایای اکانت فاند شده بهره ببرید. تقسیم سود این شرکت نیز همانند بقیه پراپ فرم‌ها 90 به 10 هست، یعنی سهم بیشتر سود برای تریدر می‌باشد.
  • پشتیبانی فارسی و مجرب: پراپ پلاس در زمینه پشتیبانی و پاسخ به سوالات مشتریان خود، عملکرد مناسبی از خود نشان داده است و سعی بر این دارد از طریق چند روش مختلف، پاسخ‌گوی سوالات مشتریان خود باشد.
  • برداشت پول کمتر از یک ساعت: یک پراپ تریدینگ هر چقدر هم محبوب یا معتبر باشد زمانی که روش‌های واریز و برداشت مخصوص کاربران ایرانی را ارائه ندهد تقریباََ انتخاب آن اشتباه بزرگی است. اما در این زمینه پراپ پلاس سعی بر این داشته است که نیاز کاربر ایرانی را درک کند.
بهترین پراپ فرم

چجوری چالش پراپ پلاس را پاس کنم؟

سوال اصلی که به صورت طبیعی به وجود می‌اید این هست که بالفرض شما بهترین خدمات پراپ را به ارزان ترین قیمت ممکن دارید، اما توانایی و مهارت پاس شدن در این ازمون نفس‌گیر را دارید؟ چونکه داشتن علم تریدینگ کافی و مهارت حرف اول را در این زمینه می‌زند.
در واقع با منتورینگ فارکس و مربی با تجربه شما کمتر از سه ماه می‌توانید به سوددهی برسید البته اگر تلاش کافی را داشته باشید. خیلی از افرادی که وارد حوزه بازار های مالی می‌شوند ، انتظارات بیهوده و غیر واقعی در ذهن دارند که همین مورد باعث باخت و ضرر کردن این افراد می‌شود. پس بهترین ترکیب ممکن داشتن یک مربی حرفه‌ای که خودش توانسته از پس حساب پراپ خود بر بیاید و یک استراتژی سوودده ، به راحتی شمارا به درامد دلاری می‌رساند.

پاس کردن پراپ تضمینی

کلام اخر در مورد پراپ پلاس

اول از همه اینکه مطمئن باشید استراتژی سوددهی دارید. دوما انتظار هر نوع سختی و استرس را داشته باشید چونکه فاندد تریدر‌ شدن یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست به دلیل اینکه مسئولیت بزرگی روی دوش شماست و باید اخر هر ماه استیتمنت مثبتی داشته باشید. داشتن یک مربی حرفه‌‎ای و دلسوز مطمئنا می‌تواند کمک بزرگی به شما و مسیر سخت پاس کردن پراپتان باشد پس هر چقدر برای مربی هزینه کنید در واقع مسیر خودتان را ایمن‌تر می‌کنید.

قبل از اینکه اقدام به شرکت در هر نوع چالش در پراپ فرم‌ها کنید حتماََ تحقیقات انجام دهید. بازارهای مالی پر از ریسک و خطرات پیش‌بینی نشده است؛ بنابراین تنها به شرکت‌هایی اعتماد کنید که در بررسی‌ها و تحقیقاتی که انجام داده‌اید به اطمینان کامل از اعتبار آن رسیده باشید.

برای دریافت مشاوره تخصصی

فقط کافیه اطلاعات زیر رو پر کنی