همستر کمبت و بازی‌های کریپتویی

همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که در آن شما صاحب یک همستر هستید و با ضربه زدن روی صفحه نمایش، با رسیدن به سطح مشخصی از سکه های جمع آوری شده، همستر خود را لول آپ می‌کنید. ولی ایا این همه ماجراست؟

بازی همستر چیست؟

اگر شما هم در حال حاضر دارید بازی همستر کامبت (hamster kombat) را در تلگرام انجام می‌دهید و دنبال کارت امروز همستر کومبت یا حتی اشتیاق شدیدی برای پیدا کردن کد مورس همستر هستید ، باید صحبت جدی را با شما بکنم. در این بلاگ ما به تحلیل این رمز ارز و اینده ان در بازارهای مالی می‌پردازیم. و حتی روشی وجود دارد که شما بدون بازی کردن هم می‌توانید از این روش پول در بیاورید، پس تا اخر این بلاگ همراه ما باشید.

قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که این مطلب توصیه‌ای برای فعالیت در بازی همستر کامبت نیست. این بلاگ صرفا جهت اگاه سازی افراد در مورد این پروژه های کریپتویی می‌باشد. بنابراین ، جدای از این مطلب ، شخصا در مورد این موضوع تحقیق کنید.

الان همستر بازی کنم به درامد دلاری میرسم ؟

خب شاید شما هم مثل خیلی از افراد جامعه دنبال بازی هایی مثل تپ سواپ یا از قبیل بازی های تپ تو ارن (tap to earn) هستید. ایا همچین سرمایه گذاری در اینده نزدیک شمارا به درامد می‌رساند ؟ اول از همه باید به این موضوع اشاره کنیم که وقتی شما ساعت ها مشغول ضربه زدن به صفحه گوشی می‌باشید و یا دنبال راهکار هایی برای بیشتر کردن پروفیت همستر خود هستید. بقیه رقبای شما در حال اموزش دیدن در حوزه بازار های مالی هستند تا اطلاعات خودشان را نسبت به همچین پدیده هایی بیشتر کنند و به بهترین شکل بتوانند از همچین فرصتی استفاده کنند.
در بازار های مالی چنین اتفاق هایی بسیار رایج هست به دلیل اینکه این جور بازی‌های کریپتویی رایگان مربوط به چندین سال پیش می‌باشد . ولی سوال اصلی ما این بود که ایا با بازی‌ های چنینی می‌شود درامد مستمر از بازار‌های مالی داشت یا نه ؟ جواب صادقانه ما خیر می‌باشد. به دلیل اینکه شما نه تنها علن کافی برای انالیز چارت نات کوین و همستر  و غیره را ندارید ، علاوه بر ان هیچ چیزی از مدیریت ریسک و سرمایه هم بلد نیستید. برای سود کردن از کریپتو شما نیاز به علم تحلیل تکنیکال (technical analysis) دارید پس صرفا ضربه زدن به صفحه گوشی موبایلتان شمارا ثروتمند نمی‌کند.

درامد دلاری از همستر کمبت

چرا به جای همستر کومبت اموزش کندل دنس ببینم؟

این روزها کسب درامد از فضای اینترنت و داشتن درامد جانبی به یکی از دغدغه‌های کاربران و مخصوص مردم ایران تبدیل شده است. هرچه که باشد، در این شرایط اقتصادی حتی چند میلیون تومان درامد بیشتر می‌تواند تاثیرگذار باشد. ولی راه کسب درامد دلاری از بازار های مالی بسیار متفاوت هست ، شما در ابتدا به عنوان یک معامله‌گر تازه کار باید اموزش‌های مقدماتی ببینید تا بتوانید به درستی در این دریای وسیع تصمیم بگیرید.
در اکادمی بریتیش ادم ما به صورت کاملا حرفه برای شما اموزش رایگان فارکس قرار داده‌ایم، ماجرا به این ضورت می‌باشد که شما در ابتدا دوره مقدماتی ما یعنی دوره کندل دنس (candle dance) را مشاهده کرده و سپس با مربی خصوصی خودتون در ارتباط هستید. ما در دوره رقص کندل ها حتی مربی حرفه‌ای قرار دادیم تا بتوانبد تمام سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید . پس از اینکه تجربه کافی در بازار کسب کردید حالا می‌توانید به صورت کاملا حرفه ای در مورد این کوین‌ها تحقیق کنید و جتی از نوسانات قیمت ان کسب درامد دلاری کنید.

به جای وقت تلف کردن با همستر کمبت اموزش ببین

همستر کامبت جدیدترین ترند این روزهای تلگرام و اکسپلور اینستاگرام است که کاربران ایرانی را به‌خوبی سرگرم کرده است. مسلماً رویای کسب درآمد از بازی‌‌های تلگرامی ایده جذابی محسوب می‌شود، آن هم برای ما ایرانی‌ها که باید با شرایط اقتصادی سخت کنار بیاییم. نات‌کوین به همه نشان داد که این ایده در عمل امکان‌پذیر است و تنها می‌توان با صرف چند دقیقه وقت در روز، به درآمد میلیونی دست یافت. این‌بار بازی همستر تلگرام آمده تا راه نات‌کوین را ادامه دهد و حتی از آن بهتر باشد.
ولی همه این ماجرا رویایی بیش نیست ، صرفا شما با کلیک روی صفحه پولدار نمی‌شوید. اگر میخواهید در این بازار فعالیت کنید و حتی درامد مستمر از بازار فارکس داشته باشید ، می‌توانید داخل کورس تن ایکس ما شرکت کنید. این دوره فوق خصوصی شامل ارتباط مستقیم شما با شخص بریتیش ادم و به همراه تیم منتورینگ حرفه‌ای ما می‌شود. در کمتر از سه ماه با برنامه بریزی حرفه‌ای و تمرینات پیوسته شما به درامد و سوددهی مستمر می‌رسید. حتی در پایان یان کورس تن ایکس شما می‌توانید به راحتی از پس ازمون‌های دشوار پراپ فرم هم بر بیایید. (اگر نمیدوتی پراپ فرم چی هست اینجا کلیک کن).

تحلیل چارت نات کوین و همستر

کندل دنس میتونه شروع خوبی برات باشه

به جای اینکه ساعت ها وقتتون رو با بازی های کریپتویی تلف کنید، میتوانید اموزش اکادمی بریتیش ادم را با بهترین کیفیت ببینید. این کورس مقدماتی برگرفته از بهترین دوره های اموزش فارکس هست که توسط بانک ها طراحی شده. دوره رقص کندل ها بدون شک میتواند یکی از بهترین شروع ها برای افرادی باشد که به تازگی می‌خواهند در این بازار فعالیت جدی بکنند و کسب درامد دلاری داشته باشند.
اگر نمیدونی که برای شروع اصلا باید چیکار کنی چه برنامه‌هایی روی گوشیت بریزی پس همین الان ویدیو زیر رو ببین. توی دوره رایگان کندل دنس ما با گفتن مباحث مثدماتی به صورت کاملا حرفه‌ای این بازار را به شما اموزش می‌دهیم که در اخر دوره کندل دنس یک سوپرایز ویژه هم برای شما عزیزان داریم.

کلام اخر در مورد همستر کمبت

درسته که درامد دلاری و حتی در اوردن چند میلیون بیشتر در ماه ممکنه به شما خیلی کمک بکند ولی باید در نظر داشته باشید که با همین وقتی که برای این بازی‌ها صرف می‌شود ، شما می‌توانید بهترین اموزش های ممکن در حوزه بازار های مالی را ببینید ان هم بدون هیچ هزینه‌ای پس از الان به بعد وقت خود را صرف همچین رفتار بیهوده‌ای نکنید و اصولی و از پایه اموزش ببینید.
اکادمی بریتیش ادم تمام اطلاعاتی که برای شروع نیاز دارید را در دوره رایگان کندل دنس قرار داده ؛ پس همین الان شروع به کار کنید.

برای دریافت مشاوره تخصصی

فقط کافیه اطلاعات زیر رو پر کنی