کلاه‌برداری فاندد نکست و پراپ‌فرم‌ها

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های تریدر های امروزی این می‌باشد که اگر من در فلان پراپ فرم به موفقیت برسم و یا بتوانم چالش پراپ خودم را پاس کنم ،حساب ریل به من تعلق می‌گیرد یا نه؟

مشکل کلاه‌برداری فاندد نکست و پراپ فرم‌ها

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های تریدر های امروزی این می‌باشد که اگر من در فلان پراپ فرم به موفقیت برسم و یا بتوانم چالش پراپ خودم را پاس کنم ،حساب ریل به من تعلق می‌گیرد یا نه ؟ تا اکنون خیلی از پراپ فرم‌های نو ظهور سرمایه افراد تازه‌کار را گرفته و به دلایل بیهوده‌ای این افراد را از ازمون حذف کرده. بسیار از بروکرهای شرکت‌های پراپ حتی دست به کندل سازی‌های متعدد و یا مشاهده گپ قیمیتی عحیب غریب از کارهایی هست که این نوع بروکرها انجام می‌دهند. اما در این بلاگ ما به درست و یا غلط بودن تمام این سوال‌ها می‌پردازیم و در اخر بهترین مسیر ممکن را برای شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

بریتیش ادم و پراپ فرم ها

اصلا چرا باید فاندد نکست کلاه‌برداری کند؟

این سوال به صورت طبیعی مطرح می‌شود که ایا شرکت‌های مولتی میلیون دلاری مثل موسسه‌های پراپ فرم ایا نیازی به 50 دلار یا 100 دلار ورودی ازمون یک تریدر تازه‌کار دارند؟ اکثر شرکت ‌های سرمایه‌گذاری در فارکس و کریپتو به صورت تخصصی تیم معامله‌گری دارند. اکثر افرادی که موفق به پاس کردن چالش پراپ می‌شوند همزمان اکانت ریل انها به چندین اکانت شرکت وصل می‌باشد.
شما وقتی از ازمون فانددنکست شرکت می‌کنید، در واقع دارید سوددهی خودتان را به این شرکت‌ها ثابت می‌کنید پس در واقع شما عضو مهمی برای این موسسه‌ها هستید و دلیلی نداره که پراپ فرم شمارا بدون دلیل رد کند. در حال حاضر پراپ فرم فاندد نکست به معامله‌گران فارکس تا سقف ۲۰۰۰۰۰ دلار سرمایه می‌دهد تا از نظر مالی آنها را تامین کرده و در سود معاملات با آنها شریک شود. پراپ فرم فانددنکست که به آن فاندید نکست هم می‌گویند، یکی از شرکت‌های شناخته شده پراپ تریدینگ فارکس است که انتظار اصلی آنها از مشتریان داشتن نظم معاملاتی و مدیریت ریسک مناسب است.
معامله گران واجد شرایط در فانددنکست می‌توانند از امتیاز تقسیم سود ۶۰٪ الی ۹۰٪ این شرکت بهره‌مند شوند. تریدرها در این شرکت خصوصی می‌توانند جفت ارزهای فارکس، کالاها و شاخص‌ها را تریدر کنند.

پروژه تن ایکس و پراپ‌فرم ها

هدف نهایی شما از گرفتن سرمایه‌گذار و یا همکاری با شرکت‌های پراپ فرم این می‌باشد که از سرمایه‌های بزرگی استفاده بکنید تا سریع تر به درامد دلاری برسید. کورس تن ایکس در واقع یک پروژه بلند مدت برای جذب معامله‌گرهای حرفه‌ای با رزومه کاری موفق می‌باشد. ولی اگر به دنبال داشتن برایند مثبت و یا همکاری با اکادمی بریتیش ادم هستید ، پروژه تن اکس بهترین شروع ممکن برای شما عزیزان می‌باشد. برای اطاعات بیشتر ویدیو پایین را مشاهده کنید.

چگونه یک پراپ فرم معبتر پیدا کنیم ؟

اکثر افراد جامعه برای اینکه کیفیت محصولی رابسنجند از دگر کاربران و یا مشتری‌های قدیمی می‌پرسند. به همین دلیل ما نیز از تریدرهای حرفه‌ای اکادمی بریتیش ادم که تجره معامله‌ کردن در حساب های پراپ سنگین را داشته اند، پرسیده‌ایم. اکثرا پراپ فاندد نکست را متعبر می‌دانستند و همچنین از پراپ های ایرانی نیز تعریف کردند. خب پراپ های ایرانی خدمات کمتری نسبت به موسسه‌های سرمایه‌گذاری خارجی ارائه می‌دهند ولی در کل اگر زبان انگلیسی بلد نیستید و یا از واریز و برداشت ریالی حس بهتری می‌گیرید ، ما پراپ فرم پراپی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قبل از اینکه حساب پراپ خود را خریداری کنید، حتما تحقیقات لازم را انجام بدید. در ابتدا مطمئن شوید که شرکت مورد نظر شما به افراد ایرانی خدمات ارائه می دهد یا خیر. در مرحله بعد افرادی که قبلا از شرکت مورد نظر شما حساب دریافت کرده اند و همچنین برداشت سود ماهانه خود را داشته اند می تواند نشانه خوبی از مورد اعتماد بودن یک شرکت پراپ است.

حتما قوانین چالش پراپ رو چک بکنید

خیلی از پراپ فرم ها ممکن است قوانین خاصی با توجه به شرایط بروکر داشته باشند بعضی از این موارد ممکن شامل حالت های زیر بشود که حتما باید شما به عنوان یک معامله‌گر انهارا زیر نظر داشته باشید:

  • حد ضرر روزانه و کلی شما: در چالش‌های پراپ‌فرم شما از یه حد مشخصی نمی‌توانید بیشتر ضرر کنید به این دلیل که سرمایه اصلی توی ریسک قرار می‌گیرد و ازمون شما با شکست مواجه می‌شود.
  • تریدر در تایم خبر ممنوع: اکثر معامله‌گران تازه‌کار معامله کردن در تایم خبر که یکی از هیجانی ترین لحظات مارکت هست را می‌پسندند. ولی ممکن هست که در تایم خبرهای مهم مارکت با اسلیپج مواجه شود و حساب شما چندین برابر حالت عادی ضرر کند.
  • شرایط پرداخت برداشتی شما: بعضی از پراپ فرم ها با توجه به چالشی که شما انتخاب می‌کنید ، در سود شما سهیم می‌شوند که باز بستگی به نوع حساب شما و بالانسی که با ان کار می‌کنید دارد.
  • دارا بودن نماد اعتماد: داشتن نماد اعتماد الکترونیک یک امر طبیعی می‌باشد به این دلیل که اگر موسسه قصد کلاه‌برداری داشت بتوانیم از این طریق سریعا تشخیص بدهیم.
british adam review

نظر کلی در مورد شایعه کلاه‌برداری فانددنکست

 اگر بخواهیم اعتبار این موسسه و اعتماد مردم به ان را بسنجیم باید بگویم ، هنگامی‌‎که به‌دنبال شرکتی در حوزه معاملات فارکس هستید که با سبک معاملاتی شما سازگار باشد، باید به دقت الزامات معاملاتی آن را بررسی کنید. به‌عنوان مثال، اگر یک شرکت، قدرت تضمین سود بالایی در حساب با سرمایه بزرگ ارائه می‌دهد، تا حدی جذاب به نظر می‌رسد.
اما اگر انتظار داشته باشید که سود ماهانه بالا با حداقل ریسک را در اختیار بگیرید به احتمال زیاد شانس موفقیت شما ناچیز خواهد بود. حساب‌های مدل چالش دو مرحله‌ای در پراپ Funded Next یک گزینه منطقی به حساب می‌آیند. این حساب‌ها تارگت سود کمتر از میانگین را در اختیار شما قرار می‌دهند و به همراه آن، قوانین معاملاتی معقولی دارند که شامل حداکثر افت ارزش مجاز روزانه ۵٪ و ۱۰٪ حداکثر افت ارزش مجاز کلی می‌شود.
حرف اخر در مورد فانددنکست این می‌باشد که ان پراپ فرم مورد تایید اکادمی بریتیش ادم می‌باشد و شما با خیال راحت می‌توانید در این موسسه ثبت نام کنید. اما داشتن منتور  و مربی حرفه‌ای در این زمینه بسیار مهم است به دلیل اینکه با نظارت یک منتور فارکس حرفه‌ای شما میتوانید به تضمین صد در صد این ازمون را قبول شوید. پس دلیل ندارد که این همه سختی و چالش را تنهایی به جان بخرید، تنها کافیست با مجموعه بریتیش ادم در ارتباط باشید تا یکی از مربی‌های حرفه‌ای ما شمارا به مسیر درست هدایت کند.

برای دریافت مشاوره تخصصی

فقط کافیه اطلاعات زیر رو پر کنی