پراپ رایگان

داشتن یک چالش پراپ که بدون هزینه بهترین خدمات ممکن را ارائه بدهد ممکنه ارزوی همه معامله‌گرها باشد. که اخیرا این ارزو به حقیقت تبدیل شده‌ است.

پراپ تریدینگ رایگان

اکثر معامله‌گرهای امروزی دنبال یک پلن پراپ ارزان قیمت با مزایای خوب هستند. که بتوانند مسیر سخت معامله‌گری در فارکس را شروع کنند اما نمی‌دانند که خیلی از افراد سودجو در این مسیر می‌خواهند سره شمارا کلاه بگذارند. برای شروع ماجرا شما به عنوان یک معامله‌گر مبتدی شاید سرمایه کمی در دست داشته باشید و نتوانید پول زیادی وارد بازار‌های مالی بکنید ولی شرکت های سرمایه‌گذاری پراپ فرم می‌توانند کمک بزرگی به شما باشند. در این بلاگ معتبر‌ترین پراپ فرم‌هایی که در دسترس ایرانیان عزیز می‌باشد را به شما معرفی می‌کنیم و نحوه کارکرد انها‌ به صورت واضح شرح می‌دهیم.

بررسی پراپ فرم رایگان

خیلی از موسسات پراپ که به تازگی وارد حوزه تریدینگ و معامله‌گری شده‌اند ، می‌توانند با استفاده از اطلاعات شما کلاه‌برداری های بزرگی انجام بدهند. پس قبل از اینکه پراپی خریداری کنید حتما از اصالت و اعتبار اون موسسه سرمایه‌گذاری اطمینان حاصل کنید

چالش رایگان و بدون هزینه در پراپ تریدینگ

شاید شما هم با این تیترها برخورد کرده باشید، چالش های پراپ رایگان، آیا واقعاْ وجود دارند؟ چه سایت یا شرکت‌هایی آنها رو ارائه می‌دهند؟ چطور می‌توان از این چالش های رایگان استفاده و در آنها شرکت کرد؟ یکی از مهم ترین مسائلی که باید بهش توجه کنید اعتبار چالش پراپ شماست. درست است که عنوان پراپ رایگان بسیار جذاب هست و حتی شما به عنوان یک معامله‌گر مبتدی این ریسک را می‌پذیرید که اگر کلاهبرداری پراپ فرم نیز باشد باز هم شما پولی از دست نمی‌دهید. ولی مهم ترین سرمایه شما وقت و زمانی هست که برای پاس کردن یک چالش پراپ می‌گذارید.
با افزایش چشمگیر انواع مختلف پلن و برنامه های پراپ در سایت های مختلف یکی از چالش هایی که بسیاری از کاربران به آن اشاره دارند تصمیم گیری در مورد انتخاب و خرید پلن مورد نظر است. در حال بسیاری از این ارائه دهندگان پراپ تریدینگ امکان ایجاد حساب های آزمایشی یا Trial را در بین خدمات خود گنجانده‌اند. با افتتاح حساب trial به راحتی می‌توانید انواع مختلف پلن های موجود در شرکت مورد نظر خود را بررسی کرده و برای خرید چالش های واقعی اقدام کنید.

پراپ‌ها و کلاهبرداری

مزایا و معایب پراپ رایگان

همانطور که می‌دانید وقتی شما هزینه‌ای بابت چالش پراپ پرداخت نمی‌کنید خب یه صورت طبیعی از مزایای یک پراپ مطمئن محروم می‌شوید. چونکه پولی که شما برای شرکت در ازمون پراپ می‌کنید در واقع صرف اینکه سرور های بهتر و پشتیبانی حرفه‌ای تر می‌شود. ولی نگران نباشید اگر پراپ فرمی چالش رایگان ارائه داد و یا حتی چالش های دو مرحله ‌ای رایگان نیز ارائه داد به این معنا نیست که فاقد اعتبار هست و در ادامه فقط پول و سرمایه شما به فنا می‌رود.
اکثر پراپ فرم‌هایی که به تازگی وارد عرصه تریدینگ و معامله‌گری شده‌اند به صورت واقعی اسپانسر هستند و حتی شرایط همکاری بسیار مطلوبی با تریدر‌های ایرانی دارند. پس به هیچ وجه نگران اینکه ایا پول ازمون من نابود می‌شود و یا حتی فلان پراپ فرم کلاهبری هست ، نباشید. شرکت هایی که چالش پراپ رایگان در اختیار معامله‌گران تازه کار می‌گذارند اکثره سودی که به دست می‌اورند، از تقسیم سود با معامله‌گرهایی هست که چالش را پاس می‌کنند.

ایا پراپ رایگان کلاهبرداریه؟

باور کنید شرکت‌های سرمایه‌گذاری پراپ که روزانه با میلیون‌ها دلار سر وکار دارند به 20 دلار پول ورودی شما کاری ندارند. همانطور که در مباحث بالاتر عرض کردم اکثر بروکرهایی که چالش پراپ رایگان ارائه می‌دهند با پیدا کردن معامله‌گر های سودده می‌توانند سرمایه خود را در عرض یک ماه چندین برابر کنند.
فرض کنید از هر 10 نفر در چالش پراپ 1 نفر قبول می‌شود، حالا فرض کنید شرکت‌های پراپ هزاران معامله‌گر سودده دارند که به راحتی می‌توانند سرمایه واقعی در اختیار این افراد قرار دهند. در عرض یک ماه شما هزاران درصد به سرمایه اولیه‌تان اضافه می‌شود پس حتی دلیلی ندارد که شک داشته باشید به این که ایا پراپ رایگان ممکنه کلاه‌برداری باشد ؟ جواب ما خیر است.
چونکه حتی با قرار دادن چالش رایگان پراپ باز هم این شرکت‌ها سود بزرگی را به دست می‌اورند . علت کلی این ماجرا این هست که برای شرکت پراپ ریسک کل این ماجرا بسیار پایین می‌باشد ولی برای معامله‌گر این مسئله اینطور نیست.

بهترین پراپ رایگان

کدام پراپ فرم‌ها چالش رایگان دارند؟

شاید باورتان نشود ولی خیلی از پراپ فاندرهای معتبر در داخل و خارج از ایران حاضرند خدماتی مثل چالش پراپ رایگان و امکان واریز و برداشت در کسری از ثانیه را انجام دهند. در مورد چالش های رایگان باید بگویم که با استفاده از این چالش های رایگان، از ریسک شخصی شما کاسته می‌شود، چرا که در حال معامله با سرمایه در اختیار قرار گرفته توسط بروکر هستید. به شکل چشم‌گیری ریسک مالی مربوط به ترید را کاهش می‌دهد. تریدرهایی که در این چالش های رایگان شرکت می‌کنند، از مزیت تقسیم سود بهره می‌برند. حال چند تا از پراپ فرم‌های مجانی که معامله‌گر های اکادمی بریتیش ادم همکاری داشته‌اند را به شما نیز معرفی میکنیم:

  • پراپ پلاس(prop plus): یکی از پراپ فرم‌هایی می‌باشد که به تازگی وارد عرصه بازار‌های مالی شده و از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد. در این موسسه خدماتی مثل پراپ رایگان و حتی چالش‌های پراپ ارزان قیمت نیز ارائه می‌دهد. شما حتی با یک میلیون تومان می‌توانید صاحب یک چالش معتبر بشوید.
  •  پراپ FTMO : یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین پراپ فرم‌های حال حاضر می‌باشد که بلند ترین سابقه در ارائه خدمات به تریدر‌های خارجی را دارد. البته باید بگویم که ارائه خدمات این شرکت به معامله‌گران ایرانی تعریف چندانی ندارد و بعضا در اهراز هویت به مشکل بر می‌خورید.
  • گروه سرمایه‌گذاری تامین سرمایه (TSP) : پراپ فرم تامین سرمایه با ارائه خدمات و چالش های مختلف می‌تواند گزینه خوبی برای شروع باشد اما اکثر چالش‌های این این پراپ فرم هزینه زیادی دارد و ممکن است هر کسی به راحتی نتواند استفاده بکند.
نتیجه‌گیری در مورد پراپ رایگان

با ما پراپتون رو تضمینی پاس کنید

اکادمی بریتیش ادم با بیش از 2 سال ارائه خدمات حرفه‌‌ای مثل منتورینگ پراپ و اموزش تریدر‌های بانکی ، توانسته صدها معامله‌گر سودده را تربیت کند. در واقع پروژه تن ایکس بریتیش ادم راحت ترین مسیر برای پاس کردن پراپ مد نظرتون هست به دلیل اینکه همه مربی‌های اکادمی ما از بی‌رحمانه‌ترین فیلتر‌ها و استاندارد ها گذشته‌اند تا بتوانند بهترین راهنمایی و کمک را در این مسیر دشوار به شما بدهند.
همه مربی‌های ما جز پراپ تریدرهای موسسه‌های مختلف هستند و حداقل چندین برداشت از چالش پراپشون داشته‌اند پس خیالتان راحت باشد. چونکه در این مسیر ما تمام دغدغه‌ها و مشکلات روبه‌رو را برای شما حل می‌کنیم. در واقع شمایی که میخوایید ریسک کنید به عنوان یک معامله‌گر تازه‌کار یا حرفه‌ای و یک چالش پراپ را خریداری کنید. در عوض این کار می‌توانید با راهنمایی یک مربی کار کشته کمترین ریسک ممکن را بکنید و حتی چالش پرا رایگان خودتون را پاس کنید. 

حرف اخر در مورد پراپ رایگان

اگر بخواهیم در مورد مسائلی که مطرح کردیم یک نتیجه کلی بگیریم باید بگویم که خرید پراپ رایگان یک تصمیم کاملا منطقی می‌باشد. در صورتی که مربی و منتور حرفه‌ای فارکس روی شما نظارت داشته باشد ولاغیر این حرکت ریسک بسیار بالایی دارد. و در واقع بدون مربی شما مانند هزاران پراپ تریدری که توی چالش‌های سخت تار و مار می‌شوند، درگیر می‌شوید. پس همیشه ریسک‌های سنجیده انجام دهید همانند معامله‌گری چونکه مسیر معامله‌گری پر از موانع نسنجیده هست.

برای دریافت مشاوره تخصصی

فقط کافیه اطلاعات زیر رو پر کنی