دوره رایگان کندل دنس (candle dance)

در این بلاگ می‌خوایم یکم در مورد دوره‌ی رایگان کندل دنس بریتیش ادم باهاتون صحبت کنیم.

رقص کندل ها یا کندل دنس

در این بلاگ میخواییم یکم در مورده دوره رایگان کندل دنس بریتیش ادم باهاتون صحبت کنیم و در ادامه توضیح می‌دهیم که چرا این دوره مهم‌ترین نیاز یک تریدر تازه‌کار هست. پس همین الان ماجراجویی خودتون رو در دنیای فارکس شروع کنید.

کندل دنس را با الگوهای کندلی اشتباه نگیرید!!

خب همین اولین باید اشاره کنم که الگوهای کندل با کندل دنس هیچ شباهتی به هم ندارند . الگوهای کندلی یکی از قدیمی ترین روش های اموزش برای درک حرکات بازار هست که چندین سالی هست که کاربرد ندارند و در کل برای ورود به بازار نمیتوان به الگو های کندلی اعتماد کرد . اموزش‌های کهنه و قدیمی یکی از بزرگ‌ترین تهدید‌ها برای ترید‌های تازه کار می‌باشد.
خب می‌پرسید راه حل چیه ؟ شما همیشه باید اطلاعات خودتون رو در زمینه فارکس به روز نگه دارید وگرنه جز اون ۹۵ درصد بازنده هستید اینجا کلیک کن اگر نمیدونی ۹۵ درصدی ها چه کسایی هستن ).
کندل دنس یکی از پایه ای ترین استراتژی های ما برای کسب سود از بازار هست. در واقع رقص کندل ها الفبای زبان فارکس هستند . و ما وظیفه داریم برای فهمیدن و درک حرکات چارت این استراتژی رو یاد بگیریم تا در مراحل بعدی جمله بندی و ساختار های پیچیده تر را درک کنیم.

کندل دنس به درد چه افرادی میخوره ؟

ما این دوره رایگان رو در اختیار افرادی قرار دادیم که به قول خودمون صفر کیلومتر هستن. اونجا اومدیم کامل براتون از اموزش های مقدماتی فارکس شروع کردیم و کم کم به میاحث پیشرفته تر پرداختیم.
و اخرشم یه سوپرایزه جالب براتون داریم . ماجرا از این قراره که اکادمی بریتیش ادم برای اولین بار بخشی از اموزش های دوره تریدر بانکی رو به صورت رایگان براتون قرار دادیم، در واقع هدف از دوره کندل دنس اینکه شما با استراتژی کندل دنس کسب درامد کنید و در واقع بفهمید که چه پتانسیلی میتونه این حرفه داشته باشه. ولی یادتون باشه که دوره کندل دنس رو باید به صورت خوداموز یاد بگیرید و هیچ منتور و یا پشتیبانی شمارو ساپورت نمیکنه.

با کندل دنس میتونیم به درامد مستمر برسیم؟

ببینید همونطور که توضیح دادیم شما هر چقدر هم به ریال درامد خوبی داشته باشید بازهم پاسخگو نیست. درامد دلاری ، همین که شما درامد دلاری داشته باشید در واقع تحت تاثیر اقتصاد افتضاح ایران نیستید.
بیایید با همدیگه از یه جای دیگه به این قضیه نگاه کنیم، ببینید وقتی شما به دلار درامد داشته باشید و به ریال خرج کنید هیچ فشار اقتصادی به شما نمیاد. و در واقع شما برگ برنده ای دارید به نام علم فارکس و تریدیدنگ، و اصلا این جو اقتصادی رو احساس نمی‌کنید. کندل دنس در واقع راه نجاتی هست از این وضع اقتصادی نابسامان .

همه کار‌هایی که برای گرفتن دوره رایگان کندل دنس باید بکنید.

  • اول از همه به پیجمون (صفحه اینستاگرام بریتیش ادم) مراجعه کنید
  • از تیم پشتیبانی اینستاگراممون لینک یکبار مصرف گروه تلگرام کندل دنس را دریافت کنید
  • بعد از ورود به کانال تلگرام شما ویدیو اموزش به بروکر و ثبت نام را مشاهده کرده
  • در اخر کد معرف خودتون رو برای پشتیبانی فرستاده تا دسترسی به محتوای اموزشی برای شما ایحاد شود

کندل دنس راه خود اموز !!

خب همین اول راه باید بهتون بگم که کندل دنس با اینکه دوره کاملی هست و به تنهایی میتونه شمارو تبدیل به یک تریدر موفق بکنه ولی باید این مسیر رو به تنهایی طی کنید. بله درست شنیدید این مسیر سخت و ناهموار رو باید یه تنهایی طی کنید فرض کنید که اخر ماه هست و برایند حسابتون اونی که میخواستید نشده ، وظیفه انالیز این موضوع به عهده خودتون هست .
ولی در اکادمی بریتیش ادم شما به وسیله منتورینگ و پشتیبانی 24 ساعته می‌تونید این مسیر سه ساله یا چهار ساله رو طی 3 الی 4 ماه طی کنید. باز این موضوع خیلی به خودتون بستگی داره که چقدر سریع به نتیجه برسید. داخل اکادمی ما حتی بعضی از دانشجو‌ها بودن که طی یک هفته به نتیجه رسیدن و تونستن وارد بازار ریل بشوند.
(همینجا کلیک کن تا بیشتر در مورده استراتژی ال اس ای بدونی)

همین الان از مربی انلاینت سوال بپرس

داخل دوره کندل دنس ما برای شما سوپرایز خیلی خفنی گذاشتیم. برای اینکه اموزش با کیفیت تری شما داشته باشید ما مربی‌های با تجربه خودمان در اختیارتان قرار دادیم. دوره فارکس رقص کندل ها در واقع همان شروع دوباره‌ای هست که همیشه بهش نیاز داشتی و روند پیشرفت شما توسط مربی خصوصیه شما مشاهده می‌شود. برای افرادی که بتوانند در دوره کندل دنس موفق شوند و نتایج خوبی ارایه دهند ما جوایز و سوپرایزهای متنوعی در نظر داریم.

برای دریافت مشاوره تخصصی

فقط کافیه اطلاعات زیر رو پر کنی